اس ام اس عاشقانه
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

 


 

 

 

(فرستنده : مجتبی از کاشان) 

 

تقدیم به تنها صدای گیتارم مریم .
رنگ پریدگی پاییز همان بهار است که عاشق شده است .
 

 

(فرستنده : مریم معصومی راد از کرمان)
اگه عشقت کورم کنه مهم نیست ، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست .
 

 

(فرستنده : فریبا)
سکوت یعنی یه حرف که تو دلمه ، یعنی یه اسم که رو لبمه ، یعنی یه شرم که تو چشمامه ، یعنی یه آرزو که تو سینمه ، یعنی دوست دارم .
 

 

(فرستنده : فرزانه)
به اندازه یک کیلو خاک شیر دوست دارم ، حالا بشمار چندتا دوست دارم .
 

 

(فرستنده : فرزانه)
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی ، عاشقانند که در این دایره سرگردانند .
 

 

(فرستنده : فرزانه)
میگند دل آدما اندازه مشتشونه ، پس چه جوری یه دنیا عشق ، یه دریا مهربانی تو دلت جا شده .
 

 

(فرستنده : فرزانه)
پرسید چون دوستم داری بهم احتیاج داری یا چون بهم احتیاج داری دوستم داری ، بهش گفتم چون دوست دارم بی نیازترین آدم روی زمینم .

 

 
(فرستنده : فریبا)
کی دوست داره ؟ هیچکس ، کی فداته ؟ هیچکس ، کی واست میمیره ؟ هیچکس ، کی حیرونته ؟ هیچکس ، میدونی من کیم ؟ هیچکس .
 

 

(فرستنده : فرزانه)
سکوتم صدای تو ، هوایم هوای تو ، دلتنگم برای تو ، تنهایم به یاد تو ، زندگیم فدای تو .
 

(فرستنده : فرزانه)
اندازه گریه گنجشک دوست دارم  ، هرچند گریه گنجشک کوچک به نظر میاد ، اما گنجشکا همراه اشکاشون زندگیشونو هم هدیه میکنند .

 

 

(فرستنده:محمد)

دوست داشتن کساني که دوستمان مي‌دارند کار بزرگي نيست،

مهم آن است آنهايي را که ما را دوست ندارند،

دوست بداريم

 

(فرستنده : نازنین دختر)
دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو .
 

(فرستنده : حسین کتانچی از مشکین شهر)
من بودم ، تو و یک عالمه حرف ، و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد ! کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی ، یک آه چقدر وزن دارد .

 

(فرستنده : فرزانه)
عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم و از آن فرشته ای می سازم همچون "خودت" .
 

(فرستنده : ناشناس)
تمام مزرعه کافر صدایش می زدند ، گل آفتابگردان کوچکی که عاشق باران شده بود .

 

(فرستنده : سمیرا)
کاش میدانستی که جهانم بی تو "الف" ندارد !
 

(فرستنده : **۰۹۳۹۹۶۲۹۲)
تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

 

(فرستنده : **۰۹۱۶۷۶۶۶۹)
در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند ، مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم !
 

(فرستنده : منیره)
طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم ! آسمان دلم را منتظر مگذار .

 

(فرستنده : سمیه جون از رشت)
بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا .
 

(فرستنده : منیره)
دل اگر بستی ، محکم نبند ، مراقب باش گره کور نزنی ، او میرود ، تو میمانی و یک گره کور .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 291
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 703174
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما